Pendik’te vatandaş memnuniyeti tescillendi

Pendik’te vatandaş memnuniyeti tescillendi

Pendik Belediyesinin vatandaşlara yönelik yaptığı hizmetlerin kalitesi, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından ISO10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi ile tescillendi. Belge, düzenlenen törenle TSE Başkanı Sebahattin Korkmaz tarafından Başkan Şahin’e teslim edildi.

Pendik’te vatandaş memnuniyeti tescillendi

 Daha önce Türk Standartları Enstitüsü’den  ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi alan Pendik Belediyesi, vatandaş odaklı yaptığı uygulamalarla bu kez TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi almaya hak kazandı.  Vatandaşların talep ve başvurularından itibaren başlayan süreçte geliştirdiği hizmet standartları,  Türkiye’nin en önemli tescil kuruluşu tarafından yapılan incelemeler sonucunda Pendik Belediyesine bu önemli belgeyi  getirdi. 

“Vatandaşlarımızın ihtiyacını doğru tespit  edip doğru bilgilendiriyoruz”
Mehmet Akif Ersoy Sanat Merkezi’nde düzenlenen  törende konuşan Pendik Belediye Başkanı Dr. Kenan Şahin,   bu başarıyı getiren etkenlere dikkat çekerek,  “Vatandaşların ihtiyacını doğru tesbit etmek ve doğru bilgilendirmek, hem güveni  hem de memnuniyeti  arttırıyor.  İşini seven ve konularına hakim çalışanlar da  memnuniyeti etkileyen en önemli faktörlerden biri.  Bir diğer unsur ise teknolojinin kullanımı.” dedi. 
 Başkan Şahin, teknolojiyi kullanarak her konuda  ölçülebilir bir belediyecilik geliştirdiklerini belirterek, “ Böylece  başarımızı ölçerek  vatandaş  bize yansıtmadan önce eksiklerimizi öğrenip gideriyoruz.  Bize ulaşamayan vatandaşlarımızın ayağına da alan ekibimizle biz gidiyoruz.  Bütün bu bileşenler bir araya geldiğinde şehre ve şehir halkına hizmet etme noktasında arzu ettiğimiz başarıda  bir belediyeyiz.”şeklinde konuştu.
 TSE Başkanı Sebahattin Korkmaz ise Pendik Belediyesinin yönetim sistemi elemanlarını  doğru ve yerinde kullandığını görmekten mutluluk duyduğunu belirterek,  “Yönetim sistemleri,  belediye hizmetlerinin  ölçülebilir bir alana çekilmesi ve bunların içselleştirilebilmesi için çok önemli. Esas olan ise bizden beklentileri olanları memnun etmek. Pendik belediyesi bu anlamda hem iç müşterilerini yani çalışanlarını hem de dış müşterilerini yani hizmet alanları memnun ederek bu belgeyi almaya hak kazandı. ”dedi. Korkmaz, Pendik Belediyesinin uygulamadaki  başarılı tecrübelerinin diğer kurumlara da örnek olarak verilip, onların da işlerini kolaylaştırabileceğini söyledi.
Anahtar Kelimeler:
PendikVatandaşMemnun
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Misafir Avatar
Memduh kolanci 2 yıl önce

60 yasinda birinci derecede madur bir vatandaşım kimsem yok hiç bir gelirim
yok zor şartlar altında geçinmeye çalışıyorum ancak pendik kaymakalik ve pendik belediyesinin uzatigi sefkat eli ve nakit yardımları görevlilerin sıcak ve duyarlı yaklaşımları yalnizligimi.unututurdugu.gibi büyük sıkıntıdan kurtardı emeği geçen herkesten
Allah razı olsun

Misafir Avatar
Memduh 6 ay önce

Pendik belediyesi camiasına yeni yılda saglık mutluluk huzur dolu nice yıllar dilerim ayrıca kimsesiz yaşlı ve yardıma muhtaç insanlara maddi ve manevi vermiş oldukları destekten dolayı teşekkür ederim